Pagina's

woensdag 16 maart 2022

Boera

 Toen deze leuke crafty kit met de koetjes hier op de mat viel, was ik precies geveld door corona. Heel graag wilde ik ermee aan de slag dus nadat ik weer wat was opgeknapt was dit het 1e waar ik een kaartje mee gemaakt heb.


Voor deze slimline kaart ben ik begonnen om de slimline Jeans over te tekenen op wit fluweelkarton.

Card art Slimline Jeans 470.713.870

Daarna tekende ik het over op zwart cardstock en designpapier uit crafty kit Holy Cow. Dit alles weer gemat op het designpapier uit de crafty kit en dan op een dubbele zwarte slimline kaart.

Crafty kit Slimline Holy Cow 473.005.023

De 2 zakjes overgetekend op zwart cardstock en het designpapier. De koetjes in en op de zakjes met foamtape geplakt. Her en daar de koetjes opgeleukt met bloemetjes, blaadjes en pareltjes en op de zakjes de tekst Boera geplakt.

2 opmerkingen: