Pagina's

zondag 6 maart 2022

For You

Dag allemaal,

Dit keer heb ik nog een keer de collectie Moonflower van Studiolight ter hand genomen. Het is zo een prachtig thema. Mijn kaartje bevat veel dromerigheid, wat ik altijd wel mooi vind als een creatie dat uitstraalt.


De basis is het zwarte Smooth cardstock van Bella Lullu en paars karton. Daarop is een patroon uit de scrappapierset Moonflower een heelal geplakt met een blauw met paarse lucht, welke op een mooie heldere nacht lijkt.


De stempel uit dezelfde serie heeft een prachtig ontwerp met cirkels en sterren en heet If kisses were stars. De stempel is gemaakt met Versamark inkt, witte empossingpoeder en een heattool om de boel te verhitten. Tijdens dit proces zie je langzaam het poeder reageren en smelten tot een mooie glimmende witte laag. Daarnaast zijn er ook nog stempels gebruikt uit de set Sky full of  stars.


Om de creatie wat meer kracht uit te laten stralen heb ik uit het Die Cut Paper Elements blok Moonflower verschillende elementjes uitgedrukt om de gebruiken. Hierin zitten wel méér dan 300 leuke afbeeldingen, die met het heelal te maken hebben in de vorm van stansvellen. Dus er komt geen schaartje aan te pas. Zo heb ik de grijze maan en de maan met de twee poesjes ieder verhoogd op elkaar bevestigd voor meer diepte en precies in/op een cirkel van de al gestempelde en geëmbosste afbeelding geplakt. Rechtsonder zien jullie een Maanbloem, zoals die er in het echt uit ziet, samengesteld met takjes bloemetjes, maankristallen, kleine paddenstoeltjes, allemaal uit het Paperelements Moonflower blokje. Zelfs de tekst I will always be there for you kun je zou uit je vel drukken! Bij de stempels zitten ook mooie spreuken in gebogen vorm behorend bij het thema, Zoals hierboven I love you tot the moon and back!.


En als je de kaart goed "oplaadt" in de zon of daglicht dan geeft in de avond je creatie licht als een sterrennacht bij heldere hemel! Ik ben echt helemaal weg van de pasta en het geeft ook nog eens een andere dimensie aan je kaart, ja toch?


Deze collectie is zo gaaf en ik weet zeker dat ik er nog meer leuks mee ga maken! En ik hoop ook dat ik jullie een beetje enthousiaster heb gemaakt over dit thema.

Bedankt voor jullie bezoek en tot een volgende keer.

Veel liefs,


De materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    




  

          

  

   

1 opmerking: