Pagina's

woensdag 9 maart 2022

Geboren

Goedemorgen allemaal,

In de nieuwe Marianne design collectie zitten leuke babyartikelen en graag laat ik jullie een leuk kraamcadeautje zien met deze nieuwe collectie. Onderaan het blog vinden jullie alle gebruikte materialen.


Voor de basis van het doosje heb ik de tissuebox van Dutch Doobadoo gebruikt. In het midden heb ik een opening gestanst en hier Mica achter geplakt zodat het doosje dicht is maar je wel al kunt zien wat erin zit.

 470.713.034 Dutch Box Art Tissuebox

 
Het nieuwe designpapier van Marianne design is Pretty papers hoera een meisje. In deze set op A5 formaat zitten 12 vel designpapier en 3 vellen met stickers. Dit setje is er ook voor jongens.

PB7064 Marianne Design Pretty Papers Hoera een meisje

De nieuwe mal ''geboren'' is van Marleen en deze bestel je hier.  De baby op mijn kaartje is een Collectables mal van Eline. De teksten op het doosje zijn stickers die bij het designpapier zitten. In het doosje heb ik sokjes gestopt.

 
Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).



PB7064 Marianne Design Pretty Papers Hoera een meisje

470.713.034 Dutch Box Art Tissuebox






3.1000 JeJe Mica transparant Sheets A4


1 opmerking: