Pagina's

zaterdag 5 maart 2022

Vrolijk Pasen

Hallo allemaal,

In de nieuwe Marianne Design collectie zitten heel veel Voorjaarsartikelen waaronder ook deze ronde cirkelmal van Marleen met vrolijk Pasen. Leuk te combineren met de andere nieuwe artikelen deze maand van Marianne design. Onderaan het blog vinden jullie alle gebruikte materialen.



Als basis heb ik de ronde cirkelmallen van Carlijn Design gebruikt en hierop heb ik het nieuwe designpapier beschuit met muisjes van Bella Lulu geplakt. In deze set zitten zoveel verschillende printjes zodat je ze niet alleen voor babykaartjes hoeft te gebruiken. Het
 designpapier beschuit met muisjes bestel je hier.

 3004/0016 Bella Lulu designpapier Beschuit met muisjes
 De ronde cirkelmal '' een vrolijk Pasen '' heb ik gestanst uit wit cardstock en hierop heb ik weer een ander printje uit het designpapier geplakt. Bij de cirkelmal zitten ook nog 3 losse teksten die je kunt stansen uit je designpapier of cardstock of gewoon los op je kaart kunt plakken.
CR1580 Vrolijk Pasen cirkel by Marleen

 Het schaapje van Marianne Design pronkt op het midden van de kaart, het schaapje heb ik gestanst uit wattenschijfjes waardoor die lekker aaibaar is. Op de rug van het schaapje zit een klein kuikentje met een eierschaal op zijn hoofd.

Rondom de mal vrolijk Pasen heb ik de nieuwe krans van Marianne Design gebuikt. Ik heb de krans doorgeknipt zodat ik deze mooi om de mal heen kon leggen. De blaadjes heb ik gestanst uit verschillende kleuren groen cardstock.

LR0753 Creatables Spring Wreath

De narcissen en de libellen zijn ook nieuw deze maand en die heb ik ook nog op de kaart verwerkt. Hier en daar heb ik nog een wit veertje tussen de krans gestoken en klaar is weer een vrolijk Paas kaartje.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).



LR0755 Creatables Daffodil
CR1580 Vrolijk Pasen cirkel by Marleen
 

COL1494 Collectables Eline's Lamb

3004/0016 Bella Lulu designpapier Beschuit met muisjes

LR0753 Creatables Spring Wreath

 

1 opmerking: