Pagina's

donderdag 21 april 2022

Holy Cow

 Hallo allemaal, 

Tijdens het Mega Hobby Festijn van 6 februari heb ik onderstaande 3-luik kaart met banderol gemaakt met onder andere De Dutch Doobadoo Slimline Kit Holy Cow. 


Voor dit kaartje heb je de onderstaande maten cardstock en designpapier nodig:
Cardstock kleur 1 (zwart): 1x 14x21 cm,  2x 11x21 cm en 1x 26.6x8 cm
Cardstock kleur 2 (wit) : 5x 10.5x20.5 cm en 2x 10.7x7.5 cm
Designpapier: 5x 10x20 cm (ik heb 5 verschillnde gekozen) en 2x 10.2x7 cm
Mica 9x19.5 cm

In de video op het YouTube kanaal leg ik uit hoe je dit kaartje maakt.


Op de banderol heb ik de snijmal grote teksten Gefeliciteerd van Carlijn Design gebruikt.


Op de linkerkant heb ik de Collectables Schuur van Marianne Design gebruikt. De tak en de bloemetjes zijn ook van Marianne Design. Op de rechterkant heb ik het Stitched Alphabet van Elizabeth Craft Designs gebruikt. Het grasrandje is van Marianne Design.


Op het middelste gedeelte van de kaart heb ik met de Dutch Doobadoo Card Art Slimline Window een shaker gemaakt. De koetjes in het raam zijn uitdrukkers uit de Dutch Doobadoo Slimline Kit Holy Cow. De Daisies van Marianne Design heb ik gebruikt voor shaker materiaal, ik heb hem in meerdere kleuren uitgestanst en daar wat sequins aan toegevoegd.


Door op de foto hierboven te klikken kan je deze leuke Slimline Kit direct in de webshop bestellen. 


Het koetje in het huisje komt ook uit de Slimline Kit Holy Cow.


Aan de rechterkant op mijn kaartje heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Wegwijzer gebruikt. Deze card Art kan je voor zoveel stijlen kaartje gebruiken.


Wil je de Card Art Wegwijzer graag aan je collectie toevoegen! Klik dan op de foto hierboven om hem direct in de webshop te bestellen.


Bedankt voor jullie bezoek aan ons blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,


De video van deze live kan je terugkijken op ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 

 

Als je hier klikt kom je op de pagina in de webshop van Noor & Zo waar het voorledige overzicht van de gebruikte artikelen van deze live staan vermeld.

2 opmerkingen: