Pagina's

donderdag 7 april 2022

Honey I'm Home

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien.


Toen ik de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo zag en de Mask HONEY470.784.114, dacht ik meteen aan Honey I'm Home. Zo grappig zoals de tekst vaak in Amerikaanse films word gebruikt. Op de achtergrond heb ik de honingraatjes opengesneden en daar Heat Resistant Acetate achter geplakt. Door deels met VersaMark nat te maken en goud embossingpoeder te gebruiken krijg je van die halfvolle honingraatjes. 


Het papier is van Bella Lulu Honingzoet. En de letters I'm HOME van Creative Craftlab. 
 Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben gekregen van dit kaartje en tot een volgende keer!



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshopHallo allemaal,




CCL-ES-CD174 CraftLab stans Striped Alphabet470.784.114 Dutch Doobadoo Card Art Honey Text10191 Aladine Embossing Gold3004/0018 Bella Lulu designpapier HoningzoetVM-01 VersaMark Watermark Stempelinkt







 

1 opmerking: