Pagina's

woensdag 29 juni 2022

Girl

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij. Het is een eenvoudig kaartje geworden waar ik vooral wil laten zien dat je ook een deel van een Mask kan gebruiken en wat een ander effect dat geeft.


Ik heb de afbeelding gekleurd met Copics.




 De achtergrond heb ik gemaakt met een deel van de  Dutch Doobadoo Mask: 470.715.163. Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben gekregen van mijn kaartje en tot een volgende blogpost.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
De achtergrond heb ik gemaakt met een deel van deze Dutch Doobadoo Mask. 

COPIC Sketch koffer met Sketch 358 markers

1 opmerking: