Pagina's

dinsdag 14 juni 2022

Zon, zee en strand

Goedemorgen lieve bloglezers,

Vandaag heb ik nog een zandkasteel gemaakt met het nieuwe craft stencil van Marleen. Deze keer heb ik het zandkasteel in groentinten gemaakt waardoor het weer een hele andere kaart is geworden. Onderaan het blog vind je een lijst met alle gebruikte materialen.

De basis van de kaart is het nieuwe craft stencil zandkasteel by Marleen van Marianne design en dit stencil shop je hier:


Het designpapier is Springtime van Marianne Design. In dit blok zitten heel veel verschillende printjes in pastelkleuren. Voor dit kaartje heb ik verschillende groene printjes gebruikt. Het papierblok shop je hier. De muisjes zijn natuurlijk ook van Marianne design.



De muisjes zijn gezellig aan het spelen op het strand, De badkleding van de muisjes komt uit een collectables set genaamd beach outfits en de accesoires komen uit de collectables set beach accessoires. De vlieger heb ik vastgemaakt met een stukje hempcord.


De tekst zon, zee en strand heb ik gemaakt met het nieuwe craftables Punch Die Alfabet van Marianne Design. Met een signo pen heb ik nog een paar accentjes gemaakt op de kaart.

CR1594 Craftlables Punch die alphabet

  
Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Groetjes,

 
 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).



 


 

CR1594 Craftlables Punch die alphabet 

 

  

 

1 opmerking: