Pagina's

woensdag 8 juni 2022

Zonnige Groetjes

Goedemorgen allemaal,

In de nieuwe collectie van Marianne Design zitten heel veel leuke zomerse artikelen. Met de Flamingo Float van Marleen heb ik dit zomerse kaartje gemaakt. Onderaan het blog vind je de lijst met alle gebruikte materialen.



Voor de basis van de kaart heb ik de Big-Tag van Marianne Design gebruikt en deze kan je hier bestellen. De Tag heb ik twee keer uit gestanst en op de achterste Tag heb ik een rillijn gemaakt op 4 cm vanaf de bovenkant. Boven de rillijn heb ik lijm gedaan en hier de bovenste tag op vast geplakt zodat ik een dubbele kaart heb die kan blijven staan.
Links bovenaan de kaart heb ik een shaker met zand gemaakt met producten uit de nieuwe collectie. Het shaker zand kan je hier bestellen. De ronde Creatable cirkel shop je hier. In de ronde cirkelmal passen de shakers met nummer LR0032 maar die zijn helaas nu niet leverbaar.




Het leuke beertje is een collectables van Eline. De Flamingo Float van Marleen is ook nieuw deze maand en deze shop je hier. Ik heb bij deze kaart wel de vleugels van de Flamingo weggelaten want dat werd anders te druk.


het badpak en de camera is ook een collectables set genaamd Beach outfits. Het fruit op de kaart is een creatable mal van Marianne Design. De tekst zonnige groetjes komt uit de stempelset Strand van Marianne Design.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,




 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).





 

1 opmerking: