Pagina's

zaterdag 16 juli 2022

Durf te Dromen

Goedemorgen allemaal,

In de nieuwe Marianne Design collectie zit een heel mooi Mask stencil genaamd Starry Night. In dit stencil zitten behalve sterretjes aan de boven en onderkant randen om het noorderlicht te maken. Omdat ik zelf geen ster ben in het maken van achtergronden was Daisy zo lief om dit voor mij te doen. Thuis heb ik het kaartje afgemaakt, knutsel mee met ons twee maar dan net even anders. Onderaan het blog staat mijn lijstje met gebruikte materialen.

 
De basis van mijn kaart is een slimline mal van Marianne Design. Daisy heeft de achtergrond gemaakt met het mask stencil starry Night van Marianne Design en hierbij heeft ze de memento inktjes gebruikt.
 
 

Met goud embossingpoeder heb ik daarna met het mask de sterretjes op de kaart gemaakt.


 
De nieuwe collectables mal Stargazing van Marleen heb ik natuurlijk ook gebruikt in combinatie met één van de lieve muisjes op het kaartje. Het jurkje van het muisje heb ik gemaakt met het nieuwe papierblokje cocktails & Confetti van Craftlab.

De tekst durf te dromen is een stempelset van Marianne Design genaamd Droom en geniet.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes
 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).




 

 

 

 

 

 

 

1 opmerking: