Pagina's

donderdag 25 augustus 2022

Lekker smullen

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik een lekkere verjaardagstaart voor jullie gebakken met allemaal producten van Marianne Design. Ik hoop dat de jarige de taart lekker vindt. Onderaan het blog vind je alle gebruikte producten.

De basis van mijn kaartje is het craftstencil cake by Marleen. Het craftstsencil heb ik twee keer getekend en op het achterste stecil heb ik een rillijn gemaakt op 4 cm zodat de taart ook kan staan. 

 

Het papierblok Rainbow van Marianne Design heeft hele leuke printjes. er zit ook een printje in met watercolour laagjes en hiermee heb ik de binnenkant van de taart gemaakt. Aan de zijkanten van iedere laag heb ik een effen papiertje gebruikt en opgeplakt met foamtape. Zo lijkt het net alsof je in de taart kijkt. De glazuurlaag heb ik gemaakt met het pearlpaper van Marianne Design.

 

Ik heb meerdere collectables gebruikt waaronder de muisjes, de cupcake set van Marleen en de baking accesoires. Alle accesoires heb ik ge stanst uit het designpapier zodat de kleuren mooi bij elkaar passen. De tekst lekker smullen komt uit de stempelset menu van Marianne Design.

  

De grote cijfers van Marianne Design heb ik gemat op het Bella Lulu cardstock zodat de cijfers er goed uit springen. Als versiering heb ik nog wat spikkeltjes op de taart gestrooid die uit de mal cupcake by Marleen komt.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Lieve groetjes,
 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

 

 

 

 

  

 

 

 

 


1 opmerking: