Pagina's

zondag 9 oktober 2022

Griezelig Feestje

Dag allemaal,

We zitten alweer in oktober en de herfst klopt aan. Guur, regen, wind, bomen worden kaal. Herfst is niks voor mij, want ik vind het altijd een soort van saaie periode. Maar het Bella Lulu Halloween Griezelig Feestje maakt dat weer helemaal goed! Ik ben aan de slag gegaan met labels en er een drieluik van gemaakt.


De labels zijn van Studiolight en aan elkaar gemaakt met een strookje karton. Ik heb verschillende maten genomen voor een speels effect. De bovenkant van de labels heb ik weer gebruikt om er pockets van te maken voor kleinere labels.Beplakt met de lieve spookjes.


Op de kleinere labels zijn de grappige pompoenfiguurtjes uit de bijbehorende knipvellen te zien met een extra schedel en een witte spookpompoen. Van paars tule heb ik strikjes gemaakt en afgewerkt met een pareltje. In het midden zien jullie een shaker met daarin een een afbeelding van een ketel en weer een lief pompoenmannetje vergezeld van zijn favoriete cycloopsboom. Het vleermuisje komt even buurten en is er verschrikt van, hahaha. Wanneer het middernacht is, gaat hij aan de slag om zijn Trick or Treat soep te maken. Zien jullie het gnoompje stiekum om de hoek gluren? :)


Het schudmateriaal is een mix van de nieuwe Picket Fence halloween serie, van heksenhoedjes, katjes, spinnetjes en sppokjes tot sequins in bijbehorende halloween kleuren. O ja, vandaag is er zelfs nog versierd en een spooky slinger opgehangen. Allemaal terug te vinden op de drie knipvellen.


Hieronder kun je een filmpje bekijken, waarbij ik de kaart even voor jullie schud, dus hou je vast, daar gaan we....


Enn? Al misselijk, hihihi...


Deze kit bied zoveel plezier, zeker met de vele toffe plaatjse die erbij zitten om uit te knippen. Zijn jullie gezwicht voor Halloween? Ik wel, hoor.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer!

Veel liefs,



De materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 

 
 

  

           

1 opmerking: