Pagina's

vrijdag 14 oktober 2022

Lucas

 


Hallo allemaal,

Ow ik ben stapelgek op de monsters. Je kan zo lekker losgaan op deze monsters en helemaal verbouwen. 


Dit is monster Lucas. Alleen deze heb ik anders dan het origineel gemaakt.

470.784.151

Ik heb deze in de card art ketel gemaakt en daar de mond van Lucas opgeplakt. Nu zit hij niet IN de cooking pot... maar IS hij een cooking pot monster geworden.


470.784.154

Ik heb wat meer "tentakels" gemaakt en op Lucas geplakt. De druppels die je ziet, heb ik zelf geknipt.


470.784.138

Een leuk tekstballonnetje erbij (deze heb ik overgetekend en uitgeknipt uit het mask art slimline spatter stencil). Met de leuke tekst "Hello" van de stempel van Karin Joan erin gestempeld, heb je weer een superleuke kaart!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes, 

1 opmerking: