Pagina's

maandag 14 november 2022

December

Goedemorgen allemaal,

Eline's Santa & Mrs Claus zijn weer leverbaar dus ik heb nog een kerstkaartje voor jullie hiermee gemaakt. Onderaan het blog vind je een lijst met gebruikte materialen.

 
Voor de basis van mijn kaart heb ik de slimline mal 3 circles gebruikt van Marianne Design en deze kan je hier bestellen. Het mooie designpapier is Jolly Christmas en dit blok shop je hier.

 



De leuke kerstman en zijn vrouw is een nieuwe collectables set uit de oktober collectie van Marianne Design. De kerstman heb ik met een cadeautje uit de cirkel laten hangen. 
 



 
De teksten op mijn kaart komen uit de nieuwe stempelset van Bella Lulu genaamd Kerst.
 

De slimline ijsrand van Marianne Design zit ook in de oktober collectie en deze bestel je hier.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 

 

 

 

 

 

1 opmerking: