Pagina's

vrijdag 16 december 2022

Kerststal

Goedemorgen allemaal,

Vandaag eens geen kaartje op het blog maar een creatie voor op tafel. Met de Nativity plus set van Marianne Design kan je dus ook heel erg leuk een glas versieren voor op tafel met een theelichtje erin. Onderaan het blog vind je een lijst met gebruikte materialen.

  

De kerstgroep uit de Nativity set van Marianne Design (COL1519) bestel je hier in de webshop.

Ik heb de kerstgroep gestanst uit zwart cardstock en hier heb ik Easy Craft Tape van Studio Light achter geplakt zodat ik direct stickers kreeg die ook gemakkelijk op glas blijven plakken.

 
De gouden sterretjes zijn ook van Marianne Design en die shop je hier. De sterretjes heb ik gestanst uit het Metallic Gold paper van Marianne Design. Aan de binnenkant heb ik een stuk vellum opgerold en in het glas gezet zodat je niet door het glas heen kunt kijken.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk idee vinden. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

  


 

 

 

 

 

1 opmerking: