Pagina's

zondag 27 mei 2018

A beautiful Day



Hallo Allemaal

Vandaag een kaartje met het mooie ''Vintage Soul'' papier van Noor! Design. Mooi frisse kleurtjes. Ik hou ervan.


De kaart zelf heb ik gemaakt met een Shape art mal - Frames 4
Een van mijn favorieten. 

470.713.131 Shape Art Frames 4

Verschillende lagen design papier zie je op het kaartje met er tussen een laag ribbelkarton. De randen heb ik bewerkt met een distresser, distress inkt  en een laag heb ik gemat op wit kraft karton.


Het honingraat stansje heb ik delen verwerkt op de kaart. Boven op deze stans zie je een hartje. Dit lieve hartje zit in het label stans setje uit de ''Little Happiness'' collectie van Noor! Ik heb hem gemat op kraft karton en voorzien van een klein bloemetje. 

6002/1100 Little Happiness Labels

Ook in de linker boven hoek heb ik nog een klein labeltje uit deze set verstopt. Zie jij hem? 


Wat zijn ze lief he, mama hert met haar kindje. Nieuw in de ''Happy Holidays'' collectie. Ik heb ze alle twee uit kraft karton gesneden en bewerkt met distress inkt. Mama hert heeft nog wit laagje over haar vlekken gekregen.

6002/1019 Happy Holidays Hertjes

Ook mama eend en haar kleintjes staat op het kaartje. Ze komen uit de Ducks & Gooses set.



6011/0568 Paper bloc Vintage Soul

De kaart verder nog afgewerkt met de kleine bloemetjes van Noor! Ze hebben een groen hartje gekregen door middels van een klein druppeltje Nuvo Drops.


Dank je wel voor jullie bezoekje. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. 

Tot de volgende x.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0568 Paper bloc Vintage Soul6002/1100 Little Happiness Labels 6002/1019 Happy Holidays Hertjes 6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren470.713.131 Shape Art Frames 4 6002/0932 One of a Kind Ducks & Gooses6003/3001 Little Happiness Kattenstaarten6002/0774 Little Happines bloemen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten