Pagina's

donderdag 19 maart 2020

Happy Birthday

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik nog een keer een Drieluik tafereelkaart gemaakt van de online Workshop. Hiervoor heb ik de Labelvellen Afternoon tea en het Noor! designpapier Afternoon tea gebruikt. 


Op de voorkant heb ik in de cirkel eerst een kopje met schotel uit het labelvel geplakt en daarna Happy Birthday met een konijntje van het Bella Lulu knipvel 3000/0021. Het konijntje is op donkerrood cardstock gemat en Happy Birthday op wit cardstock.

6011/0424 Noor! Labelvellen Afternoon Tea

In het midden zie je de drie pockets met een kantrandje erlangs. De theezakjes in de pockets heb ik van het designpapier gemaakt. 

6011/0535 Paper bloc Afternoon tea

Aan de theezakjes hangen labels met leuke teksten erop. Ook rechts zie je een label in een pocket.
 

De konijntjes links zijn ook van het Bella Lulu knipvel Afternoon tea.

3000/0021 Bella Lulu Knipvel Afternoon Tea

Op het linker paneel heb ik aan de buitenkant nog een paar bingokaarten, een tab en een konijntje geplakt. De kaart sluit met een mooi lint in dezelfde kleuren als het designpapier. Ook dit konijntje is op donkerrood cardstock gemat.


 Als laatste heb ik op de voorkant nog wat Nuvo Chrystal drops - Autumn red- aangebracht.


 Nog een heel fijne dag en tot de volgende kaart.
Antje

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 6011/0424 Noor! Labelvellen Afternoon Tea  6011/0535 Paper bloc Afternoon tea  6002/0922 Blauw Frame Happy Birthday   3000/0021 Bella Lulu Knipvel Afternoon Tea  683N Nuvo crystal drops autumn red  KAA024 Online Workshop Drieluik Tafereelkaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten