Pagina's

woensdag 7 oktober 2020

Kerst is de beste tijd om te Pieken

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen hier op het Noor & Zo blog. Dit keer is het weer een kerstkaartje geworden. Zit er helemaal in momenteel, heerlijk om te doen! Er komen ook steeds zoveel leuke nieuwe dingen uit!


De basis heb ik van een Dutch Doobadoo-stencil en deze heb ik uit wit cardstock gehaald. Het designpapier dat ik heb gebruikt, komt van Noor! Design, "Rustic Christmas". Wat een geweldig gave papierset, schitterend mooie lichtroze met lichtgroene tinten en prachtige designs!


Ik wilde ook graag eens werken met de doorzichtige bollen die je momenteel zoveel ziet. 

Ik heb er 2 op de voorkant van mijn creatie verwerkt. Wat sneeuwpoeder van Marianne Design er in en een uiltje van een bij het designpapier passend Bella Lulu knipvel om de bol af te sluiten.


Ook verwerkte ik een superleuke stans van Studio Light, om een mini boekje mee te maken. Op alle bladzijden van dit boekje heb ik een kleine stempel gezet en in het midden de getallen 25 en 26, linkend na de 1e en 2e kerstdag.



In de binnenkant maakte ik aan de linkerkant een pocket van dezelfde rand als van het gebruikte Dutch Doobadoo/stencil, zodat het echt een mooi bij elkaar passend geheel is.  Verder maakte ik een kaartje voor in de pocket en stempelde daar een leuke kerstwens op.  


Ook verwerkte ik er nog een "button"op, die ik met de supergave en handige "nesting dies" van Bella Lulu maakte. De tekst op deze "button" komt het uit het Bella Lulu knipvel, welke ik voor deze creatie gebruikte.


Aan de rechterkant heb ik het zo onwijs geweldige toffe stansje van Noor! Design, van het vensterraampje met luikjes, verwerkt.


Vanachter het gordijntje gluurt er een gnome de mooie magische kerstwereld in! 
Verder verwerkte ik er nog een aantal gnomes uit het knipvel en aan de bovenrand de mooie ijspegelstans van Noor! Design.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt weer voor het langskomen en de leuke reacties steeds weer.

Liefs Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

                                        


                                       


                         

1 opmerking: