Pagina's

woensdag 4 november 2020

Happy Baby

Hallo Allemaal,

Scr@ppen is een van de dingen die ik erg leuk vind en de leuke stansen van Noor! Design maken het nog makkelijk ook.


Een pagina is vaak 30 z 30 maar kan ook 20 x 20 zijn, deze is 30 z 30 cm.


6002/1515

De mooie Notebook cirkel stans heb ik met frantage een metaal look gegeven.


Van de pioenroos zie je de blaadjes in donkergroen onder de foto uitsteken.


6002/1514

De woordjes die ik heb gebruikt zijn vaak als bonus bij een blauwe mal gekomen. Van deze bijvoobeeld heb ik de happy gebruikt.


6002/1278



This is komt uit de scr@pserie en gebruik ik heel vaak. Ik vind het zo'n leuk stansje.


6002/1148



De woordjes komen op diverse plaatsen terug.
 

Mocht je ook eens willen scr@ppen dan kun je volop ideeën op ons blog terugvinden en echt het is zo verschrikkelijk leuk om te doen.

groetjes,


1 opmerking: