Pagina's

dinsdag 3 augustus 2021

Vaderdag


Laatst was het vaderdag. En ik moet bekennen dat ik mezelf behoorlijk moet uitdagen om hiervoor gave kaartjes te maken. 


Ik ben van het roze, paars en feestelijke vrolijkheid en dat is dus nogal lastig om te verwerken op een mannenkaartje. Maar deze vind ik wel goed gelukt. En met deze kleuren werk ik ook graag dus het is helemaal goedgekomen. 


Ik heb als basis de slimline snijmal gekozen van CarlijnDesign. Ik heb het kraft papier bestempeld met de script clearstamp van de Joy!Crafts clearstamp "Liefdesbrief". 


Ook heb ik accenten aangebracht met witte en zwarte structuurpasta van Dutch Doobadoo. Ik heb hiervoor de nieuwe Mask stencil "Grunge Circle" gebruikt.  Dit is echt heel tof. Je kunt met de vier cirkels mooie laagjes aanbrengen. 


Ik vond de Joy!Crafts snijmal "Stuctape" er ook weer bij passen dus die heb ik in het wit uitgesneden.  Hierop heb ik met de gave rits van Marianne design een soort pocket gemaakt.  Ik heb alleen de rechter en de linkerkant vastgezet met tacky tape. Omdat ik de rits onderop met 3d kit heb vastgezet blijft de tag prima zitten.
 

De tag heb ik uitgesneden met de "long tag" van Marianne Design. Vervolgens heb ik met het CarlijnDesign alfabet de letters op wit papier uitgesneden. 


Ten slotte heb ik bovenin de tag een ijzerdraadje vast gemaakt in plaats van een lintje.  Ik hoop dat ik je met dit kaartje heb kunnen inspireren. Tot snel!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   
 

 







1 opmerking: