Pagina's

zondag 30 januari 2022

Welkom op de Wereld

Dag allemaal,

Naar aanleiding van het vorige hobbyfestijn, heb ik een kaart gemaakt met een kaartvorm welke volgens hetzelfde principe wordt gemaakt als degene die in de goodiebag zit, alleen een iets andere, ook leuke, vorm.


Ik heb alleen de onderkant aangepast en hetzelfde gedeelte als de bovenkant aan de onderkant gemaakt. Zo krijg je een soort schildvorm, welke ik beplakt met designpapier uit de Scrapset van Studiolight, Moonflower. De sterretjes komen uit de stansset Northpole Scenery Moonflower, samen met een bergrand en berglandschap. De drie grotere sterren behoren tot Carlijn Design. De schattige plaatjes met de beren zijn weer van Bella Lullu en heet Over the Moon. Daarop heb ik het "labelgedeelte" wat erbij zit gebruikt om een shaker te maken.


De lieve maan en het slapende beertje is achter de shaker geplakt en voor zien van schudmateriaal. Dit kan lekker geschud worden, doordat er Heffy Doodle tape is gebruikt welke 3 mm hoog is! Het zit zelfs op een rol van wel 10 meter. Hierboven goed te zien aan de zijkant van mijn kaart.


Ook heb ik de kaart een "standaard "gegeven, waarvan de onderkant gewoon recht is, zodat deze kan blijven staan op dat ene punt in het midden. De gele rand met de rondjes is van Carlijn Design en de sterretjes er zelf ingelegd van de eerder genoemde stans van Studiolight. Past precies!
Met een witte gelpen van Sakura heb ik een doodlerandje gemaakt.om de finishing touch te geven. Dit kan ook super met de witte Signo multiliner.


Met deze materialen kun je dus ook een super leuke geboorte en jongenskaart maken, ja toch? Ik ben er best wel een beetje "Over the Moon" van !

Bedankt voor jullie bezoek en tot een volgende keer.

Veel liefs,


De materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: