Pagina's

vrijdag 20 april 2018

Beterschap!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een easelkaart gemaakt. Vind je dit lastig om te maken? Dan is deze mal van Dutch Doobadoo ideaal voor je. Bij Dutch Doobadoo hebben we sinds kort nu ook easelkaart modellen. De vouwlijnen zijn aangegeven, dus dan kan het niet misgaan. Ik ben aan de slag gegaan met de Dutch Easelkaart Flower.


De mal bestaat uit 2 bloemen die aan elkaar zitten. Die heb ik overgenomen uit wit cardstock. Op 1 van de bloemen zit ook een vouwlijn. Die ga je rillen. Ook de 2 kleine lijntjes in het midden tussen de 2 bloemen ga je rillen. Daarna heb ik de bloem nog een keer enkel overgenomen. De bloem waarin de vouwlijn is aangegeven, komt bovenaan. De vouwlijn vouw je naar voren. Hier plak je dan de enkele bloem. Deze bloem rust dan op de onderkant.

Daarna neem ik de binnenmaten over uit het designpapier Vintage Roses. Wat een prachtpapier toch!



In het midden van de bloem heb ik de vierkante blauwe mal vlinder met frame. De onderkant heb ik uit wit cardstock gestanst en die met de vlinder uit het designpapier. Hierbovenop het plaatje van een lief konijntje. Schuin achter de vierkante mal heb ik nog een blauwe mal geplakt. En hierboven op de chrysanten bloemen. In het midden heb ik nog een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Links naast het konijntje heb ik een Dutch Doobadoo Label met de tekst Beterschap geplakt. Deze zijn echt zo ideaal! Ze zijn direct klaar voor gebruik. Je hoeft ze alleen maar uit het vel te snijden/knippen. Op de label heb ik ook nog een Dutch Doobadoo Paper Art Vlindertje geplakt.


Om de bovenste bloem te kunnen laten staan, heb ik grasrand geplakt op de onderste bloem. Hiervan heb ik aan de onderkant een heel klein randje gerild en omgevouwen. Dit randje heb ik op de onderste bloem geplakt.

Tegen de grasrand mochten de Mon Ami Konijntjes Roger niet ontbreken. En ach, dan horen de varkentjes er toch ook bij.

Voor de grasrand heb ik een bloem gemaakt. Het ge-emboste gedeelte heb ik op kleur gebracht met de Versamagic. Daarna heb ik er glossy accents opgedaan. Dan krijg je echt een superleuk effect. Achter de bloem heb ik de Dutch Doobadoo Kraft Art Leafs 3 geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog een vraag? Stel hem gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.714.664 Dutch Easel Card - Flower  870.000.001 Structuurpasta transparant 100ml  870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies  474.007.002 Label Art A4 Everyday NL  6002/0987 Blauw Vierkant Vlinder met frame  

6003/0078 Vintage Flourishes Varkens  6011/0548 Paper bloc Vintage Roses  


6013/0341 Knipvellen Animal Greetings    6002/1023 Mon Ami Roger konijn  

6002/0771 Floral Flourishes Bloemen 3st  6002/0972 Floral Flourishes Chrysant  479.002.013 Laser Paper Art A5 Kraft Leafs 3


GAC27898 Ranger Glossy Accents mini

Geen opmerkingen:

Een reactie posten