Pagina's

woensdag 26 juli 2017

Congratulations

                                       
Hallo allemaal,

een lief kaartje met de mooie madeliefjes van de Summer Lovin collectie.


De basis heb ik gemaakt van groen en lichtgeel cardstock.

    6002/0912 Blauw Rand

Langs de randen heb ik deze mooie randstans gebruikt met daarop losse bloemetjes van de bloemen liniaalstans, zo stans je in 1 keer vele kleine bloemetjes uit.


Onder aan de kaart heb ik de grasrand geplakt met daarop de madeliefjes.


Het plaatje heb ik op deze mooie stans geplakt.

6002/0913 Summer Lovin Madeliefje

Zo handig dat er meteen een stansje in de verpakking zit om je mal op te matten.


De kaart heb ik versierd met wat madeliefbloemen en de mooie blaadjes swirl.

6002/0922 Blauw Frame Happy Birthday

De kleine bloemetjes komen ook uit de bloemenstans liniaal. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren, groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


3 opmerkingen: