Pagina's

donderdag 20 juli 2017

Herfst

Hallo Lezers,

Herfst, voor je het weet zitten we er weer in. Ik heb hier gebruik gemaakt van het paperbloc herfst van Noor!. Ik heb ook gebruik gemaakt van de lieveheersbeestjes rand mal, zo'n leuke mal.


Het klimop takje blijft het ook bij deze kaarten goed doen.


Achter het plaatje heb ik een mooie hoek mal gebruikt.


En ook paddenstoelen mogen niet ontbreken bij een herfstkaart.

6011/0502 Paper bloc Herfst

Verder heb ik de regendruppels nadat ik de gestempeld heb bewerkt met Mod podge.


Ook al willen we dat de zomer nog heel lang duurt ik heb in ieder geval al een herfstkaartje klaar.

6002/0792 Blauw hoek    6002/0370 Blauw Rand lieveheersbeestjes

groetjes weer en tot een volgende keer.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten