Pagina's

dinsdag 21 april 2020

This Moment

Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag is onze nieuwe collectie uitgekomen en wat voor een collectie. Veel verschillende artikelen met verschillende thema's. Ondanks de verschillende thema's is het heel goed met elkaar te combineren en dat heb ik dan ook gedaan voor mijn kaart van deze week.



Voor deze kaart ben ik uit gegaan van de set Men's world en deze kun je ook gewoon voor een stoere dameskaart gebruiken hoor!

6011/0575 Paper bloc Men's world

 is mijn kaart geworden. Ik heb als basis de Dutch Doobadoo Shape Art tag 470.713.149 gebruikt en deze uit bruin en crème cardstock overgetrokken.

6011/0425 Noor! Labelvellen Men's World

Het designpapier is het mooie Papierbloc Men's World 6011/0575. Ik heb eerst wat witte gesso op de kaart aangebracht, vervolgens een doodle randje aangebracht en hierna op verschillende plekjes op de kaart wat stempels van de Clearstamp Streetwear collectie 6002/0529 verwerkt.

  

Op het midden van de kaart heb ik wat stukjes cardstock verwerkt met hierop het plaatje. Het plaatje is afkomstig van Pinterest. De stukjes cardstock heb ik eerst met een fineliner voorzien van een doodle randje. Hierna heb ik de stukjes met foamtape op elkaar bevestigd. 

6002/1498 Snij-embosstansmal Streetwear Border    6002/1497 Snij-embosstansmal Streetwear Circle

Ik heb alleen in het midden wat stukjes foamtape bevestigd op deze manier kan ik er nog makkelijk wat onderschuiven. Onder één van deze stukjes heb ik de snij-embosstansmal Streetwear Border 6002/1498 bevestigd.

 

Onder beide kanten van de stukjes designpapier heb ik een halve cirkel van de Snij- embosstansmal Circle 6002/1497 verwerkt. 

 

Langs de foto heb ik een tag afkomstig van de Noor! Labelvellen Men's World 6011/0425 verwerkt.

       

In onze collectie zit ook weer een set met banners. Wat mij betreft een absolute must in je eigen collectie. Ik werk zelf erg graag met banners dus deze Snijstansmal Banners 6002/1467 is dan ook direct weer favoriet bij mij.

6002/1467 Snijstansmal - Banners

Op de banner heb ik een tekst gestanst, die afkomstig is van de Clearstamp set Streetwear 6002/0529.

 

Op de kaart heb ik aan de beide zijde van de kaart nog wat takjes verwerkt. De takjes zijn van de Vintage Flourishes serie en ik heb o.a. de Mistletoe 6003/0094 hiervoor gebruikt. 

6002/0529 Clearstempel - Noor- streetwear

Dit is mijn kaart weer voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Tot volgende week!

Liefs,

1 opmerking: