Pagina's

donderdag 18 maart 2021

Kadootjes Uitpakken




Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een doosje laten zien, wat ik onlangs maakte voor een jarige job! Het model maakte ik met een Dutch Doobadoo-stencil.


Dit stencil is niet los verkrijgbaar, maar alleen in een onwijs toffe Crafty Kit XL, "Happy Spring" van Dutch Doobadoo. In deze kit zit heel gaaf designpapier, een vel met onwijs veel en leuke uitdrukplaatjes en een groot Dutch Doobadoo-stencil.



Natuurlijk is dit stencil ook geweldig gaaf in combinatie met hele andere producten dan de producten uit de Crafty Kit. Ik heb bij het Dutch Doobadoo-stencil het designpapier van Carta Bella gebruikt, "Zoo Adventure". Wat een onwijs gave paperpad is dit, super toffe vrolijke kleurtjes en geweldige dierentuin-printjes, echt helemaal te gek!!



Aan de buitenkant van de box, verwerkte ik op 2 zijden designpapier met een printje van aapjes in het bos en hierop verwerkte ik alleen een leuke tekststempel.


Op de 2 andere zijden verwerkte ik eerst een laagje gekleurd cardstock en daarna een printje van jungle-bladeren. Verder verwerkte ik op deze zijden nog veel uitgestanste tropische bladeren met daarop een tafereeltje van aapjes en banaantjes die ik uit een waanzinnig gaaf knipvel van Bella Lulu haalde, "Aapjes".





Het deksel van het doosje bewerkte ik ook met supertoffe printjes uit het paperpad en op de bovenkant wat uitgestanste bladeren en leuke gestempelde tekst met een leuke strik die ik maakte met een stans van Noor! Design uit de "Little Happiness"-serie.


Als het deksel van het doosje wordt gehaald, dan valt het doosje open en ontstaat er een verrassend tafereeltje! 


De binnenkant van het doosje bekleedde ik ook met gekleurd cardstock en een matlaag van het designpapier. Verder verwerkte ik 2 uitgestempelde teksten en 2 labels voor in de pockets op de zijkanten. Op de 2 "losse" zijkanten maakte ik pockets met daarin een leuke label.


Op de bodem van het doosje heb ik een leuk tafereeltje gemaakt van een heerlijk relaxte aap op een tak en bedje van bladeren, omringt door heerlijke banaantjes. 


Verder is er in het doosje nog voldoende ruimte om er een klein kadootje in te zetten of een klein zakje snoep of iets dergelijks.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie. 

Lieve groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: