Pagina's

maandag 26 april 2021

Best Friends Forever

Goedemorgen lieve bloglezers,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog. Vandaag heb ik weer iets leuks gemaakt met het geweldig leuke knipvel BFF van Bella Lulu. Ik had de rits van Marianne Design al een tijdje in huis maar ik had nog geen inspiratie ermee. Toen dit leuke knipvel uitkwam dacht ik laat ik eens proberen om een vest ermee te maken en dat is gelukt.

  

De basis voor mijn kaart is de foute kersttrui van Dutch Doobadoo (470.713.736). Allereerst heb ik de trui uitgeknipt uit wit cardstock, daarna heb Ik het designpapier 2 keer uitgeknipt en het grijze designpapier heb ik op het cardstock geplakt. 

6011/0677 Paper bloc Sweet Romance

Daarna heb ik de rits van Marianne Design (CR1528) op het roze designpapier gelegd en uit gestanst. (Let op dat je het niet eerst opplakt want anders stans je zo door de basis heen) Zet de rits wel even vast met mallen tape zodat deze niet gaat verschuiven in je stansmachine. 


Zoals jullie op de foto zien heb ik de rits schuin gelegd zodat het vest een stuk open staat. Daarna heb ik het roze designpapier opgeplakt op het grijze designpapier. Dit is wel even een secuur werkje. Je moet het vest alleen aan de bovenkant nog even losknippen maar dat zie je vanzelf. Daarna heb ik de rits nog een keer uit gestanst uit glitterkarton en de rits opgeplakt op de twee uit gestanste stukken van het vest. Als laatste heb ik nog een leuke sluiting van de rits uit gestanst en de basis van het vest is klaar.

 

 
 CR1528  Punch die Lange Rits
 
Het mooie designpapier dat ik heb gebruikt is het papier Sweet Romance van Noor!Design (6011/0677). Dit past weer perfect bij de leuke meiden uit het knipvel BFF van Bella Lulu (3000/0086).
 
 3000/0086 Bella Lulu Knipvel BFF


De bloemen toefjes heb ik uit het designpapier geknipt en hierachter nog de Floral Flourishes Branches gebruikt van Noor! Design (6002/1565). Rechts boven heb ik nog een envelopje geplakt van Marianne Design (CR1518). De leuke tekstballonnen komen ook uit het knipvel BFF van Bella Lulu.


Ik hoop dat ik jullie weer op een leuk idee heb kunnen brengen, ik ga deze leukerd in ieder geval nog wel eens maken. Fijne dag gewenst allemaal en tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)   

3000/0086 Bella Lulu Knipvel BFF
6011/0677 Paper bloc Sweet Romance

CR1518 die Envelope set 

 CR1528  Punch die Lange Rits

470.713.736 Card Art Foute Kerst Trui

Geen opmerkingen:

Een reactie posten