Pagina's

dinsdag 13 april 2021

Verjaardagsgroet

Hoi lieve allemaal, 

Ook deze maand is er weer een onwijs leuke challenge in de Noor & Zo challenge-groep op Facebook van start gegaan. In deze Facebook-groep is er dit jaar iedere maand een nieuwe nieuwe challenge, waarbij een bepaalde sketch hoort in combinatie met een specifiek Bella Lulu-knipvel, waarvan wat verwerkt moet zijn op je creatie.


Als designteam van Noor & Zo willen we jullie zoveel mogelijk inspiratie geven iedere maand door allemaal een voorbeeld ter inspiratie te maken en deze te plaatsen in de facebookgroep.

De sketch van de maand april is:


En het verplichte Bella Lulu-knipvel is het knipvel "Little Kitty".


Klik HIER om het knipvel te bestellen in de webshop

De basis van de creatie heb ik uit wit cardstock gehaald en heb hiervan een enkele cardstock kaart gemaakt. Van designpapier maakte ik 2 matlagen. Het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Bella Lulu, "Lentekriebels". Dit is zo waanzinnig gaaf papier, met supertoffe vrolijke voorjaarskleurtjes en onwijs mooie designs! Ik heb het papier al heel veel voor allerlei gelegenheden gebruikt.


Daarna ben ik begonnen met de opbouw volgens de sketch. Eerst heb ik de verticale papierstrookjes aan de onderkant van de creatie gedaan. Ik maakte er strookjes van in 2 verschillende breedtes en 0,5 cm tussen de strookjes. Aan de bovenkant van deze strookjes verwerkte ik een strook over dwars, zodat de uiteinden van de verticale strookjes mooi weggewerkt zijn. Op de dwarse strook maakte ik een matlaag en verwerkte ik een grote strik, die volgens de sketch ook een verplicht onderdeel is.


Van een toffe blauwe mal maakte ik de geschulpte cirkel, die ik een stuk over de zijkant liet en daarna gelijk afsneed met de bovenste matlaag van de basiskaart. 


Bij de stans van de blauwe mal, reeg ik door de openingen aan de zijkant een stukje satijnlint.
Zowel onderaan als op de geschulpte cirkel moeten er volgens de sketch 2 knipplaatjes verwerkt worden. Vanonder deze plaatjes liet ik wat takjes uitkomen die ik stanste met malletjes van Noor! Design.


Als laatste heb ik met een ovalen stans van CreaLies een tekst uit het knipvel gestanst en deze in de rechterbovenhoek verwerkt.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie. 

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: