Pagina's

zondag 20 mei 2018

Get wel Soon


Hallo Allemaal

Vandaag een beterschap kaartje op het Noor & Zo blog.


Deze kaart heb ik gemaakt met de Ticket mal van Dutch Doobadoo.
Echt een leuke mal!  Eerst heb ik hem helemaal uit wit cardstock overgetrokken en uitgesneden. Het grote vlak heb ik daarna bekleed met het leuke ''Ten Miles'' design papier.

470.713.667 Card Art Ticket

 En zie je het flapje? Hiervoor heb ik de binnenkant van de mal nog eens uit wit cardstock gesneden en daarna hem in schuine banen geknipt. De randjes bewerkt met een grijs memento inkt. Door ze een beetje te overlappen krijg je het verband idee. 


Twee ogen kijken door het verband.


Het stempeltje is deze keer van C.C designs. Een Digitale stempel. Uitgeprint op Perfect Colouring Paper. Dit papier werkt uitstekend voor het kleuren met Alcohol markers. Achter het stempeltje zie je ribbelkarton met de leuke muur stans uit de Mixd-up collectie van Noor! Design.



Ook zie je nog verband gaas/ kaasdoek achter het ribbelkarton vandaan komen. Leuke pailletjes en lint.

6002/1100 Little Happiness Labels

De kleine leuke labeltjes zijn nieuw in de collectie van Noor!Design. Ik ben Fan hoor! Zo schattig en super leuk op elk kaartje. Op de voorkant van het kaartje zie je twee sterren. Leuk met een stikrandje.


Zijn jullie al aan de slag geweest met deze leuke Ticket mal?
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje.

Groetjes 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.667 Card Art Ticket  6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur 07010 papier - Perfect Colouring Paper A4 6002/1100 Little Happiness Labels 8089/0213 Ribbelkarton Fijn A5

1 opmerking: