Pagina's

vrijdag 18 augustus 2017

Happy Birthday


Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met als basis de DDD Shape Art Label 5 470.713.144.


Er valt eigenlijk nog maar weinig van te zien van de basis die ik gemaakt heb van wit en paars cardstock.


Verder heb ik de kaart bewerkt met het mooie Lavie est Belle Lavender een paperblok dat iedereen eigenlijk moet hebben omdat lles wat je nodig heb erin zit.


Het plaatje heb ik op de mooie vierkante frame vlinder mal 6002/0630 bewerkt.


Daar boven op heb ik nog extra vlinders uit gestansd van het design papier.


In het bloemen toefje zit het nieuwe  heart leaves 6002/0940 takje verwerkt.


En zo heb ik dus oud en nieuw met elkaar verwerkt en bewerkt.


Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en ik zie jullie graag een volgende keer weer. 
Fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten