Pagina's

donderdag 24 augustus 2017

Mixed Media Workshopdag

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen is er op vrijdag 15 september een  mixed media workshopdag bij Noor & Zo in Waspik. Op deze dag worden 4 workshops gegeven met mixed media materialen.

Vrijdag 15 september - Grote Mixed Media workshopdag

PanPastel, Versa Magic inkt, Color Burst en Amsterdam acrylverf. Het onderdeel "mixed media met veel kleur", mag ik gaan verzorgen. Men gaat met Amsterdam acrylverf, gesso en een mask aan de gang om een cover voor een journal te maken zoals hier op de foto te zien is:


Natuurlijk kun je de techniek die je op deze dag bij mij leert, voor nog veel meer dingen gebruiken, bijvoorbeeld voor tags, (Project Life) kaarten enz.

6002/0833 Mixed Up Mask stencil - Baksteen6002/0832 Mixed Up Mask stencil - Marrakech6002/0836 Mixed Up Mask stencil - Bubbels

Deze dag concentreren we ons alleen op de kaft voor de journal omdat je nog 3 andere leuke workshops gaat volgen. Maar ik wil je nu al wel laten zien wat er nog meer mogelijk is met het papier dat je zelf gaat verven. Je kunt het gebruiken om tags mee te maken:

  

Helaas heb ik soms ook kaarten nodig om mensen sterkte te wensen. Ik vind het afschuwelijk dat deze kaarten vaak zo somber zijn. Daarom heb ik  onderstaande kaart gemaakt met deze zelfde techniek. Om te laten zien wat je nog meer met deze techniek kunt doen heb ik een keer een sterkte kaart met veel kleur gemaakt:


Zo'n twee jaar geleden vond ik het nog afschuwelijk om vieze vingers te krijgen van mixed media materialen, maar inmiddels heb ik ontdekt dat het zo ontzettend leuk is om met verf aan het werk te gaan, dat ik die vieze vingers er graag voor over heb. Ik hoop dat ik jullie daar deze dag ook van kan overtuigen als je deze mening nog niet deelt.

6004/0015 Crafty Cocktail Veren

Wie weet zie ik je dan!

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten