Pagina's

zondag 20 augustus 2017

Happy Holidays


Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik weer in de kerst stemming.


Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo Card Art Wave 470713.637 gebruikt.

470.713.637 Dutch Doobadoo Card Art Wave

Een vouw kaart met 3 verschillende lagen die elkaar overlappen.


Op de 1e vouw/laag zie je de stempel die ik in een ovaal heb uitgesneden. De stempel is van Mo Manning en ingekleurd met mijn markers.

6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk

Op de 2e vouw/laag zie je de blauwe sierlijke mal in zijn geheel.



Op het achterste gedeelte van de kaart zie je de 'My wish list'' stempel. Hiervoor heb ik het mooie papier 'Snowflake Kisses' gebruikt. Ook op de andere vlakken zie je de verschillende prints uit deze set.

6011/0526 Paper bloc Snowflake kisses

6011/0526  -Snowflake kisses


Voor het aankleden van de kaart heb ik het handige liniaaltje  met de dennentakjes en hulst gebruikt en eigen bloemen gemaakt met de 'Roll up roses'

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Fijne zondag
Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten