Pagina's

donderdag 30 augustus 2018

Bella Lulu Bloghop - Joy to the World

Hallo allemaal,

Zijn jullie al een beetje in de kerst kaarten stemming? Nou anders brengen wij je dat wel met dit nieuwe knipvel van Bella Lulu.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **


foto van Jolanda Bergmans.

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Joy to the World papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **


6011/0561 Paper bloc Joy to the World

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 


Wat moet je doen?
  • Ga 30 augustus 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kerst kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Corry :

Corry

Daisy

Monique Heinen

Judith

Miranda Bouhof

Brenda

Monique Haarhuis


Heel veel plezier bij het hoppen!

10 opmerkingen:

  1. Ik heb weer met plezier gehopt langs al het moois wat jullie weer gemaakt hebben. Leuke ideeen, dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi allemaal
    En dit was mijn 1e blog hop
    Want het reageren werkte nooit bij mij
    Door foute instelling in tel
    Dus je snapt wel dat ok happy ben nu.
    Om dat moois te kunnen bekijken en te kunnen reageren 🤗🤗



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moois weer. Op mijn eerste vrije dag weet ik wel wat ik ga doen: kerstkaarten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie vandaag een bloghop hebben met dit nieuwe kerstmannen knipvel. Prachtige creaties weer gezien en nog meer inspiratie opgedaan. Ga zeker dit vel op de KGKD a.s. zaterdag kopen!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brein draait op volle toeren met zoveel moois wat er te zien is
    Dankjewel Noor meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een hele mooie bloghop, zoveel op te zien, zoveel moois dat jullie gemaakt hebben, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty van een bloghop. Mei den wat hebben jullie dit top gedaan. Dsnm jullie wel. Ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog hop, en weer veel ideeën dank jullie wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb wederom genoten van deze leuke Bloghop. Bedankt weer voor alle inspiratie lieve Noor meisjes. Ik kijk er elke keer weer naar uit. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi allemaal, wat een inspiratie allemaal. Zo leuk. Ik ga er een zeker van maken.
    Bedankt, groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen