Pagina's

vrijdag 14 december 2018

It's Warmer Together

Hallo allemaal,

Nog even en het is Kerst. Daarom heb ik voor vandaag nog maar een kerstkaart voor jullie. Of zijn jullie de kerstkaarten al een beetje zat? Persoonlijk vind ik ze zelf nog steeds leuk om te maken. Vooral als er weer nieuwe toffe kerstmallen zijn uitkomen van Dutch Doobadoo. Voor deze kaart heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Star gebruikt. Echt een superleuk model weer.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit donkergrijs cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier Let it Snow van Noor! Design.


470.713.697 Card Art Star

Op de ster heb ik ook dit designpapier geplakt met daarbovenop de binnenmaten uit bruin, donkergrijs en designpapier. De tekst heb ik uit de kleinste ster overgenomen.


Bovenaan heb ik de mooie Happy Holidays Rand met strikken geplakt. Ik heb hem eerst uit wit cardstock gestanst en daarna uit donkergrijs. Uit het donkergrijze heb ik de strikken geknipt en die bovenop de witte mal geplakt.

6002/0640 Happy Holidays Rand met strikken

In het midden heb ik de prachtige blauwe Kantrand Cirkel geplakt. In deze mal zitten ook diverse cirkelmallen. Hiervan heb ik de grootste maat genomen en op de bomen uit het designpapier gelegd en uitgestanst.

Links heb ik de Winter Wishes Berkenstammen geplakt.

En natuurlijk mochten de Bella Lulu Hertjes uit het knipvel Oh Deer niet ontbreken. Wat zijn ze toch gaaf hรจ! Ze passen ook precies bij dit designpapier. Dit knipvel en het designpapier kun je als  combideal te bestellen. 

3001/0024 Bella Lulu combideal Oh Deer

Achter het hertje op de blauwe mal heb ik nog 2 kerstboompjes geplakt die ik gestanst heb uit wit cardstock. 

Ik hoop dat ik jullie een klein beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.697 Card Art Star 6011/0516 Paper bloc Let it Snow  

6002/0640 Happy Holidays Rand met strikken  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel    6002/0928 Winter Wishes Berkenstammen

3001/0024 Bella Lulu combideal Oh Deer  6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees

2 opmerkingen: