Pagina's

woensdag 18 september 2019

Veel Liefs

Hallo  Allemaal,

Ik vind het Bella Lulu knipvel met de Lama's erg leuk. Ik heb ze daarom dit keer gebruikt op mijn kaart. Ook heb ik een mooie grote bloem gevouwen, en deze komt prachtig uit voorop de kaart.

Voor deze kaart heb ik  de Dutch Doobadoo-mal 470.713.702 gebruikt. Deze heb ik uit wit cardstock gehaald en daarna heb ik voor de pocket en binnenkant kaart-circel van de kaart mintgroen cardstock gebruikt. 


6002/1374 Blauw Valerie
Voor de binnenkant van de kaart en de grote gevouwen bloem en ook de kleine bloemetjes heb ik het Noor design-papier 'Merry Lama'gebruikt. De schattige lama voorop de kaart en de twee lama's in de kaart maakte ik met de stans van JoyCrafts Mon Ami 'Loulou'. Wat staat íe daar schattig en eigenwijs te kijken he!


Deze mooie gevouwen bloem voorop de kaart is een echte  eye-catcher en erg leuk om te maken. De uitleg hiervan komt binnenkort als online workshop bij Noor&zo in de webshop.



Ik heb de kleine bloemetjes met een stans van Joy!Crafts  gemaakt, Crafty Cocktail 'Flowers', de blaadjes heb ik met distress ink wat schaduw gegeven en ik heb meeldraadjes erin verwerkt. Ook heb ik voorop de prachtige blauwe stans van Joy Crafts  'Valery Cutting & Embossing' gebruikt.  Ik heb deze horizontaal doormidden geknipt en zo past  een helft prachtig op de pocket aan de voorkant.

In de kaart is plaats voor een leuke tag of kaartje.. ik heb een harmonica-kaartje gemaakt, met daarin een klein tag. Ook hier heb ik gebruik gemaakt van de blauwe Joy Crafts stans 'Valerie' , en het Bella Lulu knipvel  met de lama's. 

470.713.702 Fold Card Art circle

De teksten heb ik gemaakt met de 'My Bullet clear stamps 'van CraftEmotions . Met twee lintjes kun je het kaartje sluiten door een strikje te maken. Een lieve kaart voor iemand die jarig is of zomaar...omdat je iemand lief vindt!


Ik hoop dat jullie dit een leuke kaart vinden. Ik heb er met plezier aan gewerkt. En die gevouwen bloem, die ga ik zeker vaker maken!

130501/1707 CE clearstamps A6 Bullet Journal - tekst diverse 5-10mm

Heel veel creatieve groetjes,


Natalie


Je vind alle producten hier in onze webshop:

470.713.702 Fold Card Art circle6002/1374 Blauw Valerie3000/0041 Bella Lulu Knipvel Merry Lama130501/1707 CE clearstamps A6 Bullet Journal - tekst diverse 5-10mm6002/1323 Mon Ami Loulou


2 opmerkingen: