Pagina's

zondag 26 juli 2020

Bloemen Groet

Hallo Lieve allemaal,

Vandaag heb ik een fleurig kaartje gemaakt met het super mooie design papier Anemoon van Bella Lulu.


Ik ben begonnen met de basis van DDBD Shape Art Alycia. Echt een van mijn favoriete mallen op moment!



Daarna heb ik uit 1 van de designpapier vellen een bloemenrand uitgeknipt, en die aan de zijkant als pocket erop geplakt. 


Aan de andere zijkant nog het lieve vosje er tussen gestoken.


In de pocket heb ik een leuke tag gestopt. 


Deze heb ik gemaakt met de handige Eurolock labelpons van Vaessen.


Bovenaan de kaart nog een mooie bloem uit de knipvellen geplakt en daarop nog een van die toffe button clearstamps van Bella Lulu geplakt.





Dit was mijn bloemen groet kaartje. 


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met dit super mooie design papier!

Groetjes,








2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en dit designpapier is geweldig mooi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Prachtig! En dat designpapier is zoooooooooo mooi en leuk!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen