Pagina's

zondag 18 maart 2018

You are Magical

Hallo Allemaal

Hebben jullie de nieuwe Noor & Zo Mixd up kit gezien? Hij is zo onwijs gaaf. Ik heb enkele materialen gebruikt uit deze set op mijn kaart. Kijk je mee?


Als basis heb ik deze keer gekozen voor een vierkante kaart van 15x 15 cm. Het mooie Afternoon Tea design papier heb ik gecombineerd met het Carpe Diem papier.

6011/0535 Paper bloc Afternoon tea

In de twee hoeken zie je de mixd up - muur stans. De andere twee hoeken hebben een Doodle randje gekregen. Deze Toffe mal zit ook in de Mixd-up Doodle set.


De Sterrencirkel stans is niet alleen leuk op een winters kaartje maar sterren doen het ook leuk op een kaartje met een beetje Magie.
Het stempeltje is een digitaal afdrukje van Mo Manning en ingekleurd met Alcohol markers. Haar vleugels heb ik voorzien van een laagje wink of stella glitters.


Noor & Zo Mixd Up Kit februari - Doodles

In de Mixd- up Doodles set zit ook een vel vol leuke teksten. ''You are Magical'' Deze heb ik gemat op donker roze cardstock en met de fine liner het een doodle randje gegeven.


Frantage Embossing Enamel geeft altijd een leuk effect aan je ingekleurd stempeltje. wist je dat Noor&Zo verschillende kleuren in de haar webshop heeft staan? 

6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

De kaart verder nog aangekleed met lint,bloemen en houten sterretjes.

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje. Fijne Zondag!

Groeten


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Noor & Zo Mixd Up Kit februari - Doodles6011/0535 Paper bloc Afternoon tea 6011/0518 Paper bloc Carpe Diem  6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muurFREG030 Stampendous Frantage Ivory / Brown

Geen opmerkingen:

Een reactie posten