Pagina's

maandag 18 september 2017

The magic of Christmas

Hallo Lezers,

Ik ben echt fan van de blauwe mallen en deze nieuwe vind ik ook weer zo mooi. 


Voor deze kaart heb ik twee Dutch Doobadoo mallen als basis gebruikt. 

470.713.151 Shape Art Pentagon

Waaronder dit mooie nieuwe basismodel.


Het leuke plaatje past precies in de blauwe mal. Deze heb ik in rood gestanst en daarna in cardstock ge-embost en netjes uitgeknipt. Het rode past dan perfect in het ge-emboste deel en dit geeft een mooi effect.

6002/0933 Blauw

Het leuke kerstmannetje geeft een grappig accent.


De kleuren heb ik rustig gehouden Rood bruin en wit en een klein groen blaadje.


De mooie poinsetta komt uit een one of a kind set.


Ik hoop voor wat inspiratie gezorgd te hebben met dit kaartje  en ik wens jullie ook heel veel plezier met het maken van je kerstkaarten. 

6002/0936 Mon Ami Kerstman

groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten