Pagina's

zondag 25 maart 2018

Hoera!

Hallo Allemaal

 Elke leeftijd is leuk maar er iemand 50 is geworden dan mag dat wel wat extra aandacht krijgen op je kaart. De cijfers van Dutch doobadoo zijn daarvoor helemaal Super!


De basis heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape art- Medal met hierop het Lavendel Design papier. Het papier met stoere hout print komt uit een oudere blokje van Noor!Design ''Tough Textures''

470.715.805 Dutch Stencil Art Numbers 2

Verschillende lagen design papier en ribbelkarton vormen de lay-out. Het stempeltje is een digitale stempel van Mo Manning en ingekleurd met alcohol markers. Rondom het plaatje heb ik wat embossing enamel gebruikt.


Met de leuke Paper Art insekten van Dutch doobadoo is het een echt ''Buiten'' kaartje geworden. Zo leuk, helemaal omdat het kaartje naar iemand gaat die zelf een Boederij heeft met heel veel koeien. De grote cijfers heb ik gesneden uit wit cardstock met hierop het printje met de dotjes uit het lavendel blokje.

6011/0501 Paper bloc Lavendel

De chrysant mal van Noor! heeft een mooi bling bling hart gekregen. Rondom deze mooie bloem heb ik kleine bloemetjes gebruikt. Met het handige malletje uit de ''little happiness'' serie heb je door een keer te snijden heel veel leuke kleine bloemetjes. 

6002/0972 Floral Flourishes Chrysant 

Met witte Nuvo drops heb ik alle kleine bloemetjes een wit pareltje gegeven. Onderaan dit bericht zie je alle materialen welke ik heb gebruikt met een link naar de webshop.


 Leuk dat jullie weer hebben gekeken hier op het Noor & Zo blog. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.  Fijne Zondag!

6002/0774 Little Happines bloemen

Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.130 Shape Art Medal 470.715.805 Dutch Stencil Art Numbers 2 472.948.042 Laser Paper Art A5 wit Insecten6011/0501 Paper bloc Lavendel 6002/0199 Wolken (3st) 6002/0774 Little Happines bloemen6002/0972 Floral Flourishes Chrysant 8089/0213 Ribbelkarton Fijn A5 FREG027 Stampendous Frantage  white651N Nuvo crystal drops gloss white

Geen opmerkingen:

Een reactie posten