Pagina's

donderdag 21 juni 2018

Bella Lulu Bloghop - Gnomes


Dag allemaal,

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, ons nieuwe merk Bella Lulu. Exclusief verkrijgbaar in onze winkel Noor & Zo. We zullen nu met regelmaat leuke producten gaan brengen onder dit merk. Zoals deze supergave knipvellen met Gnomes. 

Wil je dit vel met Gnomes, of een ander vel van Bella Lulu bestellen? Klik dan op onderstaande afbeelding en bekijk de gehele collectie in onze webshop:

 foto van Jolanda Bergmans.
En er is nog meer leuk nieuws over de Gnomes. Wist je dat ze nu ook als digi stempel te bestellen zijn? Je kunt ze dan zelf thuis printen en inkleuren. Klik op het ingekleurde plaatje en bekijk de hele collectie.


Ook Joyce gaat natuurlijk met deze digi stempels aan de slag en wil jullie hierin graag op weg helpen met het kleuren met alcoholmarkers.
Geef je hier op voor deze leuke kleurworkshop:



Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 


Wat moet je doen?
  • Ga tussen 21 juni t/m 23 juni 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de memorydex kaartjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van: 



corry

Daisy


Miranda K creatief

Brenda

Miranda Bouhof

Monique


Jolanda

Heel veel plezier bij het hoppen en we zien jullie graag terug hier op ons Noor & Zo blog!


31 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk. Ik heb het knipvel al liggen. Veel inspiratie opgedaan vandaag, ik ga snel ermee aan de slag. Dames super bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige creaties allemaal met de gnomes. Weet je, ik wil ze gewoon allemaal namaken. Zoveel verschillende ideeen met dezelfde plaatjes. Echt stuk voor stuk plaatjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontwerpen jullie toch altijd leuke dingen. Alle materialen van jullie zijn super! De creaties die de dames hebben gemaakt zijn stuk voor stuk toppertjes! De gnoompjes zijn tot nu toe wel mijn favorietjes, ik ben er helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, op mn vrije dag al een leuk vroeg hop rondje gehad, Krijg al helemaal zin in kerst...
    hoewel de zomer vandaag begint, ziet het er nu buiten meer kersterig uit dan zomers...
    dus laat de kerst maar weer komen !
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om mijn dag te beginnnen met een gnoom-bloghop. Zulke verschillende uitvoeringen met dezelfde materialen. Weer leuke ideeën opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties heb ik voorbij zien komen. Jammer dat ik moet werken anders zat ik nu al in mijn knutselkamer zoveel inspiratie hebben jullie mij gegeven, bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zulke mooie creaties weer , ik kom gnomes te kort op deze manier volgens manlief kan ik ze wel inkleuren zelf maar vindt het een beetje eng om dat te gaan doen maaar een digi stempel bestellen kriebelt wel heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bij iedereen weer een bezoekje gebracht. Ik vind ze allemaal super mooi, Daarnaast vind ik de gnomes echt een hoog hebgehalte hebben ;). Dank jullie wel voor deze mooie creaties. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben bij iedereen langs gehopt en nu weer hier uitgekomen. Wat een moois heeft iedereen er weer van gemaakt. Leuke ideeen opgedaan, dus gaat helemaal goed komen met de kerstkaarten hier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke bloghop! Zoveel leuke ideetjes opgedaan.
    De gnomes heb ik in huis, ga ermee aan de slag!
    Dank dames voor de prachtige creaties.
    Gr., Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kaartjes heb ik allemaal gezien!!! Jullie krijgen het voor elkaar dat je zin krijgt om kerstkaartjes te maken midden in de zomer ;) Echt hele leuke materialen zijn er gebruikt! Top!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige coole kaartjes allemaal. Meiden bedankt voor de inspiratie. Ga vooral zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke bloghop, veel inspiratie en nu zelf aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke blghop. Heerlijk kerst! Veel inspiratie opgedaan en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan. Hartelijk bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb alle kaartjes gezien en ben verliefd geworden op de gnomes. Binnenkort zullen ze hier als digistamp aankomen vermoed ik ;) Bedankt voor al het moois wat ik gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuke bloghop was dit. Ik had het pakket waarin dit vel zit vorige week binnengekregen en nu ik die prachtige voorbeelden allemaal zie jeuken mijn handen om ook aan een kaart met deze gnomes te beginnen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WaT zijn ze toch super schattig de gnomes. Weer veel inspiratie op gedaan voor leuke dingen gezien. E. Krijg al zin om de kerstkaarten te gaan maken.
    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb alle kaarten gezien .Wat zijn ze stuk voor stuk mooi .
    Bedankt voor de inspiratie

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om al die mooie kaarten te zien, ik heb pas ook een kerstkaart gemaakt maar gewoon simpel vergeleken bij deze werkstukken :) Groetjes Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige bloghop. De Gnomes zijn superleuk. Jullie hebben mij weer geinspireerd.

    Groetjes, Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik alle kaarten van de blog hop prachtig vond. Je hebt toch een bepaalde voorkeur. Maar nu niet! Geweldig die gnomes en dat papier, ik ben er helemaal verliefd op geworden.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaarten . Bedankt voor de inspiratie .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie creaties allemaal, ben wel verliefd op die gnomes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, wat een leuke bloghop.
    wat een mooie kaarten, Het past allemaal zo goed bij elkaar.
    Alle kaartjes zijn echt super.
    De gnomes foen het echt super, hartediefjes zijn het.
    liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo wat een super bloghop is dit geworden echt een klasse apart wat schattig die gomes echt klasse

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaarten heb ik gezien daar word je echt wel vrolijk van .
    Ik kan mooi aan de slag dit weekend met mijn gnomes en een begin maken met mijn kerstkaartjes.🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat ben ik verliefd geworden op de Gnomes🙈🙊 in combinatie met het Joy to the World dessinpapier echt helemaal te gek. Een schot in de roos Jolanda 😊. Ik had echt helemaal niets met de Gnomes tot deze bloghop. Wat een super mooie en creatieve creaties hebben jullie weer gemaakt. Dank jullie wel voor de leuke tips en inspiratie lieve Noor-meisjes. Liefs😘 Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer vele mooie dingen gezien. Bedankt iedere keer voor de mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kan helaas niet met mijn naam reageren maar ben zo ontzettend blij met de ontzettend leuke inspiratie. Dankjewel allemaal. Groetjes van Miranda zantman

    BeantwoordenVerwijderen