Pagina's

dinsdag 30 juni 2020

Knuffel

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een eenvoudig kaartje voor jullie gemaakt. Ik kan een hele dag aan een kaart werken en soms heb ik gewoon wat minder tijd maar wil ik wel voor iemand een leuk kaartje maken. Dit kaartje is een mooie hart onder de riem voor iemand die het wat moeilijker heeft momenteel.


Dit is mijn kaartje geworden. De afmetingen van de kaart zijn 14,5 bij 14,5 cm. Het witte papier is waterart papier omdat ik voor de achtergrond gebruik heb gemaakt van Distress inkt met water. Ik heb de Dutch Doobadoo Mask Art Circle 470.715.504 gebruikt om de achtergrond te maken. Deze heb ik bevestigd met wat tape op het witte papier. Op mijn kliedermat heb ik wat Distress Inkt met water gemengd en met een kwastje ben ik over de mal gegaan. Doordat het nat is krijg je een beetje aquarel effect. Leuke techniek om te doen en het hoeft niet zo netjes.

3000/0060 Bella Lulu Knipvel Beren

Ik heb daarna wat zwarte gesso met water vermengd en met een spetterkwast wat gespetterd op de kaart. In het restant van de inkt met water heb ik nog wat aquarel papier gedrukt. Dit heb ik gebruikt om de bloemetjes en het hartje uit te stansen. Ik heb ook wat groen Distress inkt met water gemengd en het aquarel papier hierin gedrukt. Hier heb ik de blaadjes uit gestanst.

           

Links onder op de kaartje heb ik een plaatje van het Bella Lulu knipvel Beren 3000/0060 gebruikt. 

 

Het labeltje met de tekst Dikke Kracht Knuffel komt ook van het Bella Lulu knipvel Beren. Ik heb de tekst met een tag stans van het Noor! Design Scrap stans Labels & Tags 6002/1175 gestanst. Deze heb ik gemat op zwart cardstock en uitgeknipt.

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Ik heb voor de takjes verschillende stansjes van de Vintage Flourishes stansjes gebruikt. Altijd handig om je blaadjes en takjes mee te maken. Onder het labeltje heb ik nog wat zwart garen verwerkt en op het labeltje nog een strik van hempcord.

  

Onder het labeltje is de Little Happiness Lavendel 6002/1427 verwerkt. Een leuke stans en wat zo handig is, is dat de blaadjes los zijn van de lavendel bloemen. 

6002/1427 Little Happiness  Lavendel

Kun je handig en makkelijk de kleuren combineren. 


Verder heb ik nog wat bloemetjes gestanst en een hartje uitgeponst.  Ik heb op de kaart nog een doodle randje aangebracht. Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Tot volgende week. 

Liefs,

1 opmerking: