Pagina's

vrijdag 20 oktober 2017

Xmas is coming



Goedenmorgen allemaalm

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Label-spiegel 470.713.114 met als basis kraft en ecru cardstock.


  En met het mooie nieuwe design papier van joy rustic christmas 6011/0541


Het plaatje komt uit de knipvellen serie holiday greetings-cristmas 6013/0343.


Natuurlijk heb ik weer oud en nieuw samen gebracht met de banner tekst en de kerstklokken.


Net als de tekst op de banner is ook deze al een oudje maar blijven zo leuk om te gebruiken.


De grote tekstbanner heb ik doormidden geknipt en daarna gestempeld en er tussen geplakt.


Alle randjes heb ik weer met de paper distresser bewerkt.


Nou ik hoop dat jullie weer wat ideetjes opdoen en ik zie jullie graag een volgende keer weer.
Fijn weekend allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




































1 opmerking: