Pagina's

zondag 19 november 2017

Christmas

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerst kaartje zien die ik heb gemaakt met de Card Art Tent van Dutch Doobadoo. Hij blijft leuk! vinden jullie ook niet?

Als basis heb ik gekozen voor kraft karton van Joy!Crafts. Dit karton is lekker stevig en ideaal voor kaarten die gevouwen moeten worden.


Het design papier komt uit het blokje 'Rustic Christmas' 6011/0541 en de randen heb ik bewerkt met wat witte Gesso.


Deze keer heb ik een stempeltje ingekleurd van Lili of the Valley stamps. Daarna hem voorzien van een flinke laag wink of stella. Ik hou van glitters met kerst. Omdat deze tent mal kaart op zichzelf al heel leuk is heb ik er voor gekozen het kaartje rustig te houden.

6002/0986 Vintage Border Cirkels

  Aan de binnenkant van het venster heb ik de nieuwe rand mal van Noor!design gebruikt. Hiervoor  heb ik de mal in delen geknipt. Het lijkt nu net alsof er een kantje achter het venster zit. Wat is hij leuk he? Hebben jullie hem al?


Boven op de kaart zie je de tekst 'Christmas'. Deze tekst  komt uit de set Christmas laser art van Dutch Doobadoo. In deze set zitten leuke kerst figuurtjes. Kerstboompjes, hulstbladeren maar ook  leuke ijskristallen.

472.948.043 Laser Paper Art A5 wit Christmas

De kaart verder afgewerkt met de poinsettia uit de one-of-a-kind kerst set van Noor!Design 6002/0584. Een grote knoop/brads als hart van de bloem. het dennenboompje komt uit de Happy Holidays collectie. Verder heb ik nog wat tillandsia en wit binddraad in de toef verwerkt.

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Leuk dat jullie langs zijn geweest om even te kijken hier op het Noor&Zo blog. Ik wens jullie nog een fijne zondag.
Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 470.713.312 Card Art Tent 6002/0986 Vintage Border Cirkels 8089/0202 Joy!Crafts kraft 30,5x30,5 cm 20 st. 6002/0584 One of a Kind Kerstset 472.948.043 Laser Paper Art A5 wit Christmas

1 opmerking: