Pagina's

zaterdag 18 november 2017

Happy Holidays

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een gedchenkverpakking uitgewerkt voor jullie. De feestdagen komen er weer aan. Op welke manier kun je leuker je kadootje geven als in een zelf gemaakte geschenkverpakking.


Het design papier dat ik heb gebruikt komt uit de set Rustic christmas 6011/0541.
De basis van het doosje is gemaakt met de Dutch Doobadoo box art pillowbox 470.713.006.



De blauwe mal Bloemcirkel 6002/0783 heb ik om de opening met mica heen verwerkt en als basis gebruikt voor de versiering van dit doosje. 



De mooie kerstboom met bijpassende blaadjes en takjes komt uit de Ome of a kind kerstset 6002/0584.


Ik kijk er al naar uit om mijn kadootje in deze verpakking te geven.

Creatieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten