Pagina's

vrijdag 15 december 2017

Kadoosje


Goedenmorgen allemaal

Vandaag ben ik eens uit mijn comfort zone gegaan en heb ik zowaar kadoosjes gemaakt van de Dutch Doobadoo Dutch Box Art 470.713.040.


Natuurlijk moest ik er gelijk 5 stuks maken en heb die gemaakt van kraft en design papier van studio light.


Ik heb de kadoosjes allemaal het zelfde gehouden en met de rendieren en pine trees mallen allemaal bewerkt met witte gesso.


Op ieder kadoosje heb ik een labeltje en strikje gedaan met de tekststempel merry christmas.


Natuurlijk wilde ik ook het dekseltje niet vergeten en heb daar een mooi boementoefje gemaakt.


Het dekseltje is versierd met de mooie mal holly berries van joy en de leuke kleine hulsttakjes.


En nu hoef ik alleen het kadoosje nog te vullen met chocolaatjes en waxinelichtjes en kerstmis kan beginnen.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en graag tot een volgende keer.



    



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten