Pagina's

zaterdag 16 december 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Nog maar eventjes en dan is het alweer kerst. Tussen het versieren van het huis door maak ik ook nog een paar kerstkaartjes. Dit schattige kaartje wilde ik met jullie delen.


De basis van dit kaartje is gemaakt met  het mooie Dutch Doobadoo shape art heart tag 470.713.253. Ik heb deze in drie maten uitgeknipt.


Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit een ouder papier blok Let it Snow 6011/0394 van Noor! Design.


De Winter wishes sterrencirkel 6002/0910 is een van mijn favoriete stansen. Het maakt van ieder kaartje een magisch kaartje.


Op deze prachtige sterrencirkel passen de mooie sterren uit de One of a kind kerstset huisjes 6002/0583. Ook het zuurstokje uit deze set heb ik op mijn kaartje verwerkt.


De One of a kind sets vind ik erg leuke stans sets. Zo heb ik uit de set 6002/0584 de bloem en een takje gestanst en verwerkt in mijn bloementoef.


Het plaatje met het schattige hondje in kerstsfeer komt uit de set knipvellen Season greetings 6013/0340.


Hopelijk heb ik jullie met dit kaartje weer kunnen inspireren.

Creatieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten