Pagina's

zondag 25 februari 2018

Perfect Formula

Hallo Allemaal

Vandaag een kaartje in frisse kleurtjes. Ik heb hiervoor het design papier '' Ten Miles'' gebruikt. Super mooie kleurtjes bij elkaar.


De basis heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art mal - Shield uit drie verschillende kleuren cardstock gesneden. Hier op zie je verschillende lagen Ten Miles papier.

470.713.158 Shape Art Shield

Het stempeltje is van Mo Mannning en ingekleurd met mijn alcohol markers. Met de witte Molotow Marker heb ik extra witte accenten aangebracht. De bubbels heb ik voorzien van Nuvo Drops - Morning Dew.. Deze droogt transparant op.  Ook zie je de Nuvo drops bij het verder aankleden van de kaart. Hiervoor heb ik de kleur Caribbean Ocean gebruikt.  Gaaf knal kleurtje! Onder dit bericht kun je de link vinden naar de Nuvo Drops in de Webshop. De flesje zijn al prachtig en dan nog alle kleurtjes. Wow! 


Achter het stempeltje zie je gescheurde stukken ribbelkarton met de sterren cirkel mal van Noor!Design. 

6002/0598 Mery's raster rond

De ''Raster'' mal van Mery's blijft ook een hele mooie. Leuk om hem ergens achter weg te laten komen. Ik heb hem uit blauw metallic cardstock gesneden en achter de lagen verwerkt. De tekst op de kaart heb ik gemaakt via mijn computer en uitgeprint. Deze kaart heeft nog een leuke extra gekregen. 
Zie het flimpje hieronder:


Als je op de ''press- button'' drukt geeft het chemische drankje echt licht. 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaartje.  Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende keer

Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
 470.713.158 Shape Art Shield 677N Nuvo crystal drops morning dew670N Nuvo crystal drops caribbean ocean8089/0213 Ribbelkarton Fijn A5  6002/0598 Mery's raster rond Molotow Marker 127HS - wit  - 1,5mm Crossover


Geen opmerkingen:

Een reactie posten