Pagina's

woensdag 21 november 2018

Mega Hobby Festijn - Dennis van den Brink

Hoi allemaal,

Afgelopen juni was zo ontzettend leuk en vooral nieuw voor mij. Ik toonde toen mijn eerste stansmallen van al mijn feest karakters, en liet vooral zien dat je daar heel leuk mee kan variëren. Deze keer is mijn nieuwe stansmallen lijn Little Woodland Adventures aan de beurt. tijdens het Mega Hobby Festijn bij Noor & Zo.

Afbeeldingsresultaat voor dendennis

Dit is een zeer uitgebreide serie van handwerkpakketten om een hele baby kamer in te richten. Veel haakpakketten, voor een deken, slingers, een speelgoedmand en 10 bosdier knuffels. Daarnaast zijn er ook diverse andere handwerktechnieken, zoals borduren, knoop kussens, vilt en uiteraard ook papier. Alle 10 de bosdieren zijn beschikbaar als stansmal, daarnaast zijn er ook veel extra accessoires bij gekomen om de liefste kaartjes te maken.

6002/3121 Den Dennis Snij-embosstencils - LWA - Berry Bear  6002/3125 Den Dennis Snij-embosstencils - LWA - Daisy Deer (Hert)  6002/3122 Dendennis Bobby Badger (Das)  6002/3126 Dendennis Benny Bunny (Konijn)

Op het Mega Hobby Festijn zal ik alle stans mallen tonen en veel voorbeelden meenemen van wat er allemaal gemaakt kan worden met de Little Woodland Adventures. Ik kijk er enorm naar uit!


De gehele Woodlands collectie vind je in de Noor & Zo webshop.

Afbeeldingsresultaat voor bestel hier

Groetjes Dendennis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten