Pagina's

dinsdag 20 november 2018

Mega Hobby Festijn - Marianne Swijnenburg


Mijn beurt om me even voor te stellen!

Ik ben Marianne Swijnenburg, opgericht in 1963, en inmiddels alweer ruim 5 jaar werkzaam voor Crafters Companion, een groothandel in hobbymerken zoals Spectrum Noir, Imagination Crafts en natuurlijk het eigen merk. Ik ben begonnen als demonstratrice, inmiddels ondersteun ik ook de vertegenwoordigers in Nederland, stuur ons designteam aan en probeer social media te beheren. Kortom, ik word zo n beetje gezien als de ambassadeur voor Crafters Companion in Nederland. Ik noem het vaak een uitgelopen hobby, heb (veel te) brede interesses, van scrapbook tot stempelen, kleuren en mixed media.


Voor mij is een dag altijd te kort, ik ben altijd bezig en ik vind het heerlijk om mijn enthousiasme uit te dragen, met name als het gaat om creatief bezig zijn. Mijn motto: het gaat niet om wat je doet, als je er zelf maar plezier in hebt! 


Zaterdag 24 november mag ik onze vers van de pers nieuwe speeltje laten zien, de Gemini Foilpress. Ik vind m ontzettend leuk, en ik kan u alle mogelijkheden uitleggen en vooral uitvoeren!


Als het goed is de Foil Press zaterdag ook te koop in de winkel. Je kunt hem vast als Pre Order bestellen.

Afbeeldingsresultaat voor bestel hier

Tot aanstaande zaterdag. Ik heb er zin!

Groetjes Marianne Swijnenburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten