Pagina's

donderdag 20 februari 2020

Bella Lulu Bloghop - Purfect


Dag allemaal,

Speciaal voor de katten liefhebbers hebben we een super leuk knipvel. En dat willen we graag met jullie delen.

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Het knipvel past perfect bij het Noor! Design Purrfect papier.

** klik {HIER} om de Combideal te bestellen **

3001/0056 Bella Lulu combideal Purrfect Kitten

Natuurlijk zijn onze meiden weer aan de slag gegaan met dit mooie Bella Lulu knipvel. Hier alvast een paar sneaks voor jullie.

Antje

Corry

Thera

Monique

Natalie

En we vonden het meer dan de moeite waard om aan het knipvel ook weer een bloghop te verbinden!

Wat moet je doen?
  • Ga maandag 20 februari januari 2020. langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
We starten bij het blog van 

Heel veel plezier bij het hoppen!


6 opmerkingen:

  1. Hele leuke bloghop met dit schattige nieuwe kitten knipvel! Wat een mooie creaties zijn hiermee gemaakt, geweldig dames! Even een opmerking dat de link bij Thera naar Monique niet werkt! Ik heb op Noor&Zo blog geklikt op designteamlid Monique en toen kwam ik er wel. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mooie katjes.wat is er weer een hoop moois gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke uitwerkingen met diverse mallen en papier/kattenvellen. Ik heb weer heel veel leuke ideetjes gezien 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden met de snoezige poezen! Ik was al eerder aan het bloghoppen geweest maar toen ging het niet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat doen jullie mij weer aan.🙀🙀 Zo kom ik mijn hobbykamertje vandaag weer niet uit.😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en mooie creaties waren het weer! Geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen